|seçilenler|siyaset|Ekonomi|ısparta ilçeleri|ıspartaspor|Türkiye|sdu|Sağlık|Teknoloji|Magazin|Video|Kadın|Dünya
 

Doğa Koleji ile ilgili şikayet iddiası

Şikayetvar.com adlı sitede, vatandaşlar tarafından ilgili kurumun diğer illerdeki şubeleri için geçen ay gönderilmiş ve İDDİA OLARAK YER ALAN şikayetten bazılarını tamamen Ispartalıların bilgilendirilmesi amacıyla aynen veriyoruz.

Kategori  Kategori : Ekonomi
Tarih  Tarih : 04 Mart 2014 19:56

11 Punto 13 Punto 15 Punto 17 Punto Yazı Boyutu

Şikayetvar adlı sitede, vatandaşlar tarafından ilgili kurumun diğer illerdeki şubeleri için geçen ay gönderilmiş onlarca şikayetten bazılarını tamamen Ispartalıların bilgilendirilmesi amacıyla aynen veriyoruz.

Doğa Koleji Atakent Kampüsü Para İadesi Yapmıyor
 
Gülden P. | 28 Şubat 2014 11:48
 
2013-2014 öğretim yılı için kayıt yaptırmıştık ancak oğlumun eğitim geleceği ve sağlığı açısından 2.dönemde başka koleje kaydımızı almış bulunmaktayız .28.02.2014 Günü ödeme planına alındığını ve ödeneceğini belirtmişlerdi. Ancak 27.02.2014 günü Atakent Doğa Koleji muhasebe Departmanından L** Hanım arayıp Yönetimin almış olduğu karar gereği ödeme yapılamayacağını ve Genel Müdürlükten Avukat R** Bey ya da E** Bey ile görüşmemizi ve telefon numaralarını bildirdiler.
 
Bahsi geçen avukatları aradığımda ise yargıya gidin ödenmiyor dediler. Tekrar Muhasebe Departmanına dönüş yaptığımızda ise siz en iyisi hakkınızı yargı yolu ile arayınız dendi. Doğa Koleji sözleşmeye aykırı davranmakta.
 
Doğa Koleji Kitap Ücretlerindeki Farklılık
 
Hilal O. | 27 Şubat 2014 10:26
 
2013 ağustos ayında oğlumu Doğa Koleji'ne kaydettirdim. Okul açıldığında kitap ücretinin 1500 TL öldüğünü söylediler. Fakat kitap almaya gittiğimizde başka bir Doğa Koleji'nin velisi de kitap almaya gelmişti. Ücreti duyunca itiraz etti. İstanbul Doğa Kolejleri'nde bu fiyatın 1000 TL olduğunu söyledi. O zaman Tekirdağ Doğa Koleji'nde binicilik olduğu ve kıyafet paralarının da içinde olduğu söylendi bize.
 
Fakat kıyafet alınmadı. 2 taksit olarak ödemesini yapabileceğimizi belirtmişlerdi ve ben de 750 TL ödedim. Şimdi tekrar 750 TL talep ediliyor. Bu arada kolejin merkez telefonunu aradım .6. aramada tekrar başa döndüm. Sonuç :görüşme yapamadım.

Bu farkı biri bana izah edebilir mi ?
 
Doğa Koleji Kayıt İptali Konusunda Verdiği Sözü Tutmadı
 
Altan B. | 27 Şubat 2014 10:27
 
2013-2014 eğitim yılının başında 2 çocuğumu Esenkent Doğa Koleji'ne kayıt yaptırdım. Kayıt sırasında özellikle üzerinde durarak bize Doğa Koleji'nden ayrılmamız durumunda paramızın iade edileceğine dair söz verildi. Hatta sözleşme imzalandı. Dönem ortasında çocuklarımı okulda mutlu olmadıkları için kayıt iptali yapmak zorunda kaldık.
 
Şimdi Doğa Koleji kayıt sırasında söz vermesine ve elimizde sözleşme olmasına rağmen yarım dönemlik para iadesini tarafımıza yapmamakta ve parayı tutmaktadır.
 
Doğa Koleji Sözünü Tutmadı ve Paramızı İade Etmedi
 
Yasemin K. | 22 Şubat 2014 12:26

Kayıt sırasındaki sözler tutulmadı. Özel eğitimli öğretmen verileceği halde eğitimsiz & tecrübesiz öğretmen verildi. Sınıfta düzen sağlayamayıp dişe dokunur hiçbir şey öğretilmedi. Şikayetlerimizi duymadı, düzeltmek için hiç bir çaba sarf edilmedi. 1.dönem sonunda Avcılar Doğa Koleji'nden ayrılmak zorunda kaldık. Kanunen iade etmek zorunda oldukları halde eğitim ücretini iade etmiyorlar, dava açmamızı istediler.
 
Doğa Koleji Eğitimde Sınıfta Kaldı
 
Ersin E. | 20 Şubat 2014 13:33

Ataşehir 1 kampüse bu sene ilkokul 1. sınıfa kayıt yaptırdık. Kayıt sonrası öğretmen tanışmak için velileri aradı fakat konuşması kimseyi ikna edemediğinden eğitim başlamadan ikinci öğretmeni getirdiler. Yeni gelen öğretmenden öğrenciler ve veliler gayet memnundu fakat ilk dönem bittiğinde öğretmenimiz #kpss yi kazandığını ve devlet okuluna tayinim çıktı diyerek 1. sınıftaki öğrencileri yüz üstü bıraktı ve gitti.
 
Bu süreçte Doğa Koleji hafta başında emekli bir öğretmen getirdi. O da bugün itibariyle (20.02.2014) işi bıraktı. Açık ve net söylemek gerekirse bu kadar çok kampüs açan bir kurumun gerekli tedbirleri almaması gayri ciddi olduklarının göstergesidir.
 
Okulu yönetimi istifa etmeli.
 
Doğa Koleji Yıllık ve Fotoğraf Parasını Alıp Ortadan Kayboldular!
 
Canan Ö. | 19 Şubat 2014 12:45
 
Çocuklarımız Üsküdar Doğa Lisesi'nden geçen yıl mezun oldular. Yıllık ve fotoğraflar için para ödedik. Toplanan 10.000 tl Müdür E** bey ve fotoğrafçı tarafından alınıp ortadan kayboldular. Telefonlara cevap verilmiyor. Okula defalarca bildirdik. Yıllıklarımızı ve fotoğraflarımızı istiyoruz.
 
Doğa Koleji Boşu Boşuna Aldıkları Farkı İade Etmediler!
 
Volkan ?. | 18 Şubat 2014 09:00
 
Avcılar Doğa Koleji 2011/2012 dönemde 1. sınıflarında kızım ve oğlumu okuttuk. Sömestrden sonra erken kayıt zorlamalarıyla kaydımızı yeniledik. Tatilden sonra Florya Doğa Koleji'nin açılacağını öğrenince kaydımızı Florya Doğa Koleji'ne almak istediğimizde bizden 2 çocuk için 2000 TL fark isteyip aldılar bu arada okul daha bitmemiş, inşaat halindeydi. 1,5 sene okula devam etti kızımın sınıfındaki sorunlardan kaydımı Avcılar'a geri döndüğünde, fark talebimi söylediğimde olumsuz cevap geldi acil yardım...
 
Doğa Koleji Tecrübesiz ve Yıl İçerisinde Değişen Öğretmen
 
Ahmet D. | 11 Şubat 2014 16:25

2013-2014 eğitim yılı başlangıcında; kızımı İzmir Doğa Koleji 1.ci sınıfa kayıt yaptırdım. Kayıt esnasında İstanbul'dan tecrübeli öğretmenlerin geleceğini ve kadrolarının tam olduğunu söylediler. Bu konuda çok hassas olduğumu kendilerine özellikle belirttim ve söylemlerine inandım. Genç, tecrübesiz ve ilk defa müfredat gören bir öğretmen kızımın sınıf öğretmeni oldu. Okul yeni kuruldu olabilir diye bu durumu da kabullendik.
 
Akabinde 2.ci dönem başladı ve kızım ilk gün okula gitti. Akşam veliler toplantıya çağrıldı, tecrübesiz diye tereddüt ettiğimiz öğretmen de gitmiş ve yarı yılda tekrar yeni mezun bir öğretmen başlamış. Bu kadar plansızlık ve ciddiyetsizlik görmedim. Yazık.
 
Doğa Koleji Para İadesini Yapmıyor!
 
Hikmet P. | 08 Şubat 2014 16:36
 
Kayıt esnasında ve daha önceki görüşmelerimizde ve bana verilen Kayseri Doğa Koleji Tanıtım broşürlerinde anlatılan ve yapılacak olan çoğu konuları yerine getirmediler. Mesela öğrencilerin sınıfları seviyelerine göre ayarlanacağı, bazı derslerin yabancı öğretmenler tarafında verileceği, Apple sınıflarının olacağı,daha birçok teknolojik ve sosyal imkanların olacağı yine öğretmenlerin oxfortta eğitim aldıkları gibi daha birçok şey söylediler.

Hiçbiri gerçekleşmedi. Çocuğum İngilizce bilmiyor. Bir dönem boyunca bilenlerle beraber 2. sınıf İngilizcesi aldı. Bazı sağlık nedenleri ve okulun bu tutumundan dolayı çocuğumu okuldan aldım. Parayı peşin ödedim şimdi ise geri kalanı parayı alamıyorum.
 
Doğa Koleji Arabama Haciz Koydurdu!
 
Mine Ş. | 31 Ocak 2014 09:19
 
İnanamadım olana bitene. 30.01.2014 bugün polis seyir halindeyken aracı durdurarak araca el koydu. Traji komik bir hikaye.2012 yılında ödemem gereken okul parasını 6 hafta sonra ödedim buna istinaden hukuk takip dosyası açılmış hiçbir bilgim yok. Gelen herhangi bir belge de yok. Tüm okul ödemememi bitirdim.
 
Ayrıca 2013-2014 okul paramı da ödedim. Kayıt esnasında ve sonrasında bana geçmiş yıldan bu yana gelen ödediğiniz okul parasına istinaden bir dosya açılmış, avukat parasını ödemeniz gerekiyor diye bir bilgi vermediler.